Motto: Spolehlivé funkce informačních technologií představují v dnešní době jeden ze základních klíčů fungující firmy.
Společnost MENSEC Systems byla založena v roce 2013. Jsme menší firma, jejíž činností jsou služby v oblasti informačních a komunikačních technologií. Zabýváme se dodávkami, instalací a servisem hardware, software a počítačových sítí. U zákazníků zajišťujeme komplexní služby, včetně instalace, záruční i pozáruční servis dodané IT techniky. Zajistíme vedení IT projektů, IT poradenství a školení.
Naším cílem je poskytovat kvalitní a cenově přijatelné služby. Jsme spolehlivým partnerem a dodavatelem pro firmy, které využívají naše služby nebo nemají vlastní oddělení IT.
Zabýváme se vývojem software a webových aplikací. Společnost vytváří vlastní CRM informační systém MENSEC. Pro potřeby exekutorských úřadů jsou vyvíjeny aplikace MENSEC API -Hybridní pošta a Elektronická úřední deska.
Naši specialisté mají dlouholeté profesní zkušenosti z oblasti IT. Každý působí a pracuje v oblasti IT minimálně 5 a více let. Mají zkušenosti se správou IT infrastruktury v řádu jednotek zařízení až po rozsáhlé sítě. Jsou schopni poradit nebo předložit konkrétní návrhy na zlepšení a inovace IT infrastruktury a upozornit zákazníka na možná bezpečnostní rizika.
Pro zájemce o kvalitní management IT služeb zajistíme zpracování ITIL auditu nebo kvalifikované poradenství.
Na našich zakázkách spolupracujeme s prověřenými a spolehlivými dodavateli výpočetní techniky a software.